Indonesië - Reisverslagen van Mirjam de With - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslagen van Mirjam de With - WaarBenJij.nu

Indonesië

Omdat ik mee mag doen aan de minor 'Global Health' ga ik samen met 9 andere studenten voor 6 weken naar Indonesië! Na een beetje twijfel of ik wel een blog bij wilde houden, heb ik besloten om het toch te doen! Nu niet boos worden als ik het bij nader inzien toch niet helemaal bij ga houden ;-)

We gaan ongeveer 2 weken meelopen in een ziekenhuis in een ruraal gebied (platteland), daarna ongeveer 4 weken in Yogyakarta. En last but not least: een kleine week Bali!

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2014

Meer vakantie dan minor

09 Oktober 2014

VOLGENDE WEEK NAAR BALI

04 Oktober 2014

Het luxe leven

30 September 2014

2 bevallingen op 1 dag!!

26 September 2014

Leukste dag!
Mirjam

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4481

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 03 November 2014

Indonesië

Landen bezocht: