Leukste dag! - Reisverslag uit Sagan, Indonesië van Mirjam With - WaarBenJij.nu Leukste dag! - Reisverslag uit Sagan, Indonesië van Mirjam With - WaarBenJij.nu

Leukste dag!

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

26 September 2014 | Indonesië, Sagan

Jaaa was zo leuk vandaag! We zijn mee de bergen in gegaan voor vaginaal onderzoek bij vrouwen, een screening voor cervix carcinomen (baarmoederhalskanker)! En we mochten, na 1 keer meekijken, gelijk alles zelf doen! Echt een hele gave ervaring!
Het dorpje waar we heen gingen lag in de bergen, en het was super mooi daar. Prachtig uitzicht, en heeel mooi bos van palmbomen en bamboe. Ook nog een stuk door de rijstvelden gereden, echt prachtig!

Daarna naar een restaurantje lekkere noodles eten. Voor de terugweg had dokter Nurjanti een riksja geregeld (zo'n mannetje die fietst, en wij met zn 2e in een soort koetsje ervoor)! Ze vond fat we dit ook een keer moesten beleven! Echt heel leuk!

Nu zijn we aan het wachten oo dr andere groepjes, want we worden vanaf hier naar een hotel bij de Burobudur gebracht, daar blijven we tm zondag. Heb ik ook erg veel zin in!!

Oja gisteren was ook leuk. Meegekeken in de apotheek, en 's avonds had de dokter een super lekker verjaardagsdiner gemaakt voor Femke (die was jarig) inclusief taart!

Tot snel weer, hier is het genieten! xxx

• 26 September 2014 - 08:34

Bernadette:

Leuk je te volgen Mirjam!
    Het is nu al n prachtige ervaring!
    Take care, X Det

• 26 September 2014 - 10:38

Laura:

Klinkt voor de dokter in spe!! In plaats van een boekje over Indonesië mag jij dit mooie land in 'real life' bekijken, jaloers!! Dikke kroel

• 26 September 2014 - 10:38

Corry Schreuders:

Hallo Mirjam,
    Wat schrijf jij leuke stukjes van de dingen die je beleeft. Als ik het zo lees lijkt het wel of je op vakantie bent, want genieten doe je wel..(denk ik) Misschien wil je wel gynaecoloog worden!!! Ik hoop dat je nog veel meerleuke dingen gaat beleven. Kijk goed hoor!!! Wat een oude tut ben ik he!! Vele lieve groetjes van Corry en Jaap.

Houdoe!!!

• 26 September 2014 - 11:38

Sanne Buijs:

Oh wat gaaf mir! Ik ben jaloers op jullie hoor!! xxxxx