Bijna vertrekken! - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Mirjam With - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken! - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Mirjam With - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken!

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 September 2014 | Nederland, Klundert

Hallo iedereen,

Morgen vertrekken we richting Yogyakarta! We vliegen om 5 uur 's avonds en komen dan na 13,5 uur aan in Jakarta. Dan nog even 1,5 uur vliegen naar Yogya, en we zijn er!

We gaan eerst een nachtje in een hotel slapen, daarna 1,5 week bij 'de locals' van Purworejo.. Dit is het rurale gebied waar we de primitievere geneeskunst gaan bekijken!
Weet niet hoé primitief het daar is, dus of ik die eerste 1,5 week veel kan laten horen blijft de vraag. We blijven er in ieder geval tot donderdag 2 oktober. Daarna verblijven we in een heeeel luxe hotel, dus dan komt het wel goed met de wifi ;-).

Kusjesss!

ps het is 5 uur later in Indonesie!

Dit gaan we trouwens doen (staat ook in de beschrijving van m'n reis, maar mama kon dat natuurlijk niet vinden, haha):

Omdat ik mee mag doen aan de minor 'Global Health' ga ik samen met 9 andere studenten voor 6 weken naar Indonesië! Na een beetje twijfel of ik wel een blog bij wilde houden, heb ik besloten om het toch te doen! Nu niet boos worden als ik het bij nader inzien toch niet helemaal bij ga houden ;-)

We gaan ongeveer 2 weken meelopen in een ziekenhuis in een ruraal gebied (platteland), daarna ongeveer 4 weken in Yogyakarta. En last but not least: een kleine week Bali!

• 21 September 2014 - 09:40

Corry Schreuders:

Lieve Mirjam, goede reis, veel plezier en vooral goed uitkijken. We denken aan je en gaan je volgen!!! Liefs en groetjes..

• 21 September 2014 - 14:27

Monique Van Beers:

Lieve Mirjam,

een hele goede vlucht wens ik je toe, en natuurlijk 6 geweldige en leerzame weken
    daar in Indonesië. Doe je wel voorzichtig! Liefs Monique

• 21 September 2014 - 16:15

Monique De Pijper:

Hoi Mirjam,

Heel veel plezier daar. Wat een mooie kans om de geneeskunde daar eens met eigen ogen te zien. Je zult vast veel leren. Maar vooral ook lekker genieten!
    Ben benieuwd naar je verhaal. Dus je hebt nog een volger hoor!
    Dikke kus en goeie reis!
    Groetjes Monique